niedziela, 3 sierpnia 2014

Wrażenia z wycieczki !!!!

W sobotę 2 sierpnia odbyła się wycieczka do Lublina i Kozłówki, zorganizowana przez Klub Seniora oraz zespół Wydrzowianie.
Dzień przywitał nas wspaniałą słoneczną pogodą, więc wyruszyliśmy o 6.00 rano z pod Domu Ludowego
 w Wydrzy ku jednemu z najpiękniejszych w Polsce muzeów wnętrz pałacowych - Muzeum Zamoyskich Kozłówka. Pałac, którego wnętrza obejrzeliśmy jest nie do opisania: ogromne komnaty przyozdobione złotem, setki malowideł i wiele innych cennych zabytków to tylko niewielka część tego, co tam można zobaczyć. Zwiedziliśmy również Muzeum Socrealizmu znajdujące sie w zespole pałacowym, powozownię oraz zapierający dech w piersiach przepiekny ogród.
Opuszczając Kozłówkę byliśmy pod ogromnym wrażeniem.
Po dużych wrażeniach udaliśmy sie na przepyszny obiad w restauracji z domową atmosferą i pyszną polską kuchnią Sielsko-anielsko, gdzie wyśmienite potrawy poprawiły wszystkim humor w ten iście upalny dzień.
Następnie wpadliśmy z wizytą do Lublina, gdzie zwiedziliśmy naciekawsze zabytki Starego Miasta: Wzgórze zamkowe z Zamkiem Lubelskim, Brama grodzka, Bazylika Ojców Dominikanów, Rynek, Archikatedra, Nowy Ratusz.
Upał panujący cały dzień  trochę nam doskwierał, i choć wróciliśmy zmęczeni to pełni dobrego humoru i wspaniałych wrażeń i z niecierpliwością czekamy kolejnej wyprawy.

Zdjęcia z wycieczki dostępne w galerii klubu.